EasyLight.ro

Politica De Garanție Și Service

Cum procedez în cazul în care produsul este defect sau se strică ?

Cum trimit produsul în service ? 

Cât mă costă ? Cine plătește ?

Cât durează ?

Când este valabilă garanția ? Ce se întâmpla când produsul este în afara garanției ?

 

Nimic mai ușor! Citește mai jos pașii de urmat.  E simplu, fără costuri suplimentare ascunse:

 

Pasul Nr. 1

Suni la numărul de contact Easylight România 0730.199.999. Detaliezi problema.

 

Pasul Nr. 2

Vom încerca să determinăm împreună dacă putem remedia telefonic (acumulator instalat greșit, contact deșurubat, etc.)

Vom stabili dacă produsul face obiectul garanției. Adică? Există factura fiscală, garanție, ambalaj și produsul nu prezintă urme de abuz mecanic.

 

Pasul Nr. 3 

După ce am concluzionat împreună că lanterna este în garanție noi iti  vom trimite curierul în aceeași zi (până în ora 16.00) să ridice produsul din locația indicata: birou sau de acasă.

Nu ești taxat pentru transport.

Ce faci dacă te afli în afara rețelei Fan Courier, Urgent Curier sau Nemo Express ? Puțin probabil. Sunt totuși peste 5 mii de localități acoperite. Si totuși este simplu: îți alegi  cea mai apropiată locație, lasi produsul în centrul de colectare și gata.

 

Pasul Nr. 4

Produsul ajunge în service, este reparat sau înlocuit, după caz. Vei fi contactat imediat ce inginerul nostru sau service-ul partener a identificat problema.

 

Pasul Nr. 5

Produsul este trimis înapoi, reparat sau înlocuit.

Nu ești taxat pentru transport.

Tot acest proces, durează în medie 5 până la 7 zile. exista si excepții , in cazul  produselor exotice, unde piesele pot fi achiziționate în 14-21 zile. Reprezintă sub 5% din totalul cazurilor de service.

Mai ai și alte întrebări?

Sună la  0730.199.999 !

Program Call-Center: 10:00-18:00.