TELEFON & WHATSAPP
0730 199 999
0Item(s)
0 Produs(e) Vezi coșul

Nu ai niciun produs in cosul de cumparaturi.

Product was successfully added to your shopping cart.

Politica De Garanție Și Service

Nimic mai ușor! Citește mai jos pașii de urmat.  E simplu, fără costuri suplimentare ascunse:

 

Pasul Nr. 1

Suni la numărul de contact Easylight România 0730.199.999. Detaliezi problema.

 

Pasul Nr. 2

Vom încerca să determinăm împreună dacă putem remedia telefonic (acumulator instalat greșit, contact deșurubat, etc.)

Vom stabili dacă produsul face obiectul garanției. Adică? Există certificat de garanție iar produsul se afla in perioada de garantie si nu se incadreaza intr-una din situatiile de mai jos:

PIERDEREA GARANTIEI

  • Neprezentarea la solicitarea reparatiei a certificatului de garantie.
  • Nerespectarea conditiilor de instalare si utilizare, asa cum sunt descrise in instructiunile de utilizare ce insotesc produsul, precum si utilizarea acestuia in alt regim sau scop decat cel pentru care a fost realizat;
  • Desigilarea, modificarea sau reparatiile efectuate de persoane sau unitati de service neautorizate;
  • Produsului ii lipsesle seria sau aceasta a fost modificata;
  • Produsul s-a defectat datorita supratensiunilor cauzate de alimentarea defectuoasa sau de descarcarile electrice din atmosfera, accidentelor, distrugerii oricarei componente din neglijenta sau neatentie, incendiilor, in timpul transportului catre beneficiar;
  • Defectiunile sunt cauzate de avarii mecanice (Ioviri, spargeri, ruperi, smulgeri,etc) sau fizicochimice (expunere la surse de caldura, medii umede sau corozive);
  • Defectiuni din vina utilizatorului;
  • Defecte de aspect neconstatate in cumparare (butoane sau mufe lipsa, fisuri, sigilii desfacute, etc.);

Dupa expirarea perioadei de garantie se pot asigura contra cost piese de schimb, precum si posibilitatea de intretinere si reparare a acestora.

 

Pasul Nr. 3 

După ce am concluzionat împreună că lanterna este în garanție noi iti vom trimite un e-mail ce contine toate detaliile cu privire la documentele obligatorii, curier, impachetare produs, etc.

Nu ești taxat pentru transport cand te afli in aria de acoperire a curierului Nemo Express.

Ce faci dacă esti în afara rețelei Nemo Express? Puțin probabil. Sunt totuși peste 5 mii de localități acoperite. Si totuși este simplu: îți alegi  cea mai apropiată locație (agentie), lasi produsul în centrul de colectare și gata.

 

Pasul Nr. 4

Produsul ajunge în service, este reparat sau înlocuit, după caz. Vei fi contactat imediat ce inginerul nostru sau service-ul partener a identificat problema.

 

Pasul Nr. 5

Produsul este trimis înapoi, reparat sau înlocuit.

Nu ești taxat pentru transport.

Tot acest proces, durează maxim până la 14 zile

ATENTIE: DACA PRODUSUL TRIMIS IN GARANTIE ESTE FUNCTIONAL COSTUL DE TRANSPORT RETUR ESTE SUPORTAT DE CATRE DVS. 

Mai ai și alte întrebări?

Sună la  0730.199.999 !

Program Call-Center: 09:30-17:30, luni-vineri.