TELEFON & WHATSAPP
0730 199 999
0Item(s)
0 Produs(e) Vezi coșul

Nu ai niciun produs in cosul de cumparaturi.

Product was successfully added to your shopping cart.

Politica De Garanție Și Service

Nimic mai ușor! Citește mai jos pașii de urmat.  E simplu, fără costuri suplimentare ascunse:

 

Pasul Nr. 1

Suni la numărul de contact Easylight România 0730.199.999. Detaliezi problema.

 

Pasul Nr. 2

Vom încerca să determinăm împreună dacă putem remedia telefonic (acumulator instalat greșit, contact deșurubat, etc.)

Vom stabili dacă produsul face obiectul garanției. Adică? Există certificat de garanție iar produsul se afla in perioada de garantie si nu prezintă urme de abuz mecanic.

 

Pasul Nr. 3 

După ce am concluzionat împreună că lanterna este în garanție noi iti vom trimite un e-mail ce contine toate detaliile cu privire la documentele obligatorii, curier, impachetare produs, etc.

Nu ești taxat pentru transport cand te afli in aria de acoperire a curierului Fan Courier sau Nemo Express.

Ce faci dacă esti în afara rețelei Fan Courier sau Nemo Express? Puțin probabil. Sunt totuși peste 5 mii de localități acoperite. Si totuși este simplu: îți alegi  cea mai apropiată locație (agentie), lasi produsul în centrul de colectare și gata.

 

Pasul Nr. 4

Produsul ajunge în service, este reparat sau înlocuit, după caz. Vei fi contactat imediat ce inginerul nostru sau service-ul partener a identificat problema.

 

Pasul Nr. 5

Produsul este trimis înapoi, reparat sau înlocuit.

Nu ești taxat pentru transport.

Tot acest proces, durează maxim până la 14 zile

Mai ai și alte întrebări?

Sună la  0730.199.999 !

Program Call-Center: 10:00-18:00, luni-vineri.